Pages

Thursday 29 November 2018

Have you been to Rotoru?

28/11/18
Raapa 28 o Whiringa-a-rangi 2018

This is my recount about going to Rotorua. As you can see my whole story is in Maori. It basically talks about what we had done down in Rotorua and the places we went. Anyways I hope you enjoy/ed my recount.

Ta Matou haerenga ki Rotorua
I haere ahau ki Rotorua. I kite mai ahau ko nga ngawha. Ko te ingoa o nga ngawha ko Pohutu,
Ko Kereru me te Tohu. I kite mai ahau ko nga wai e koropupu me te poharu e koropupu ana. Ko te
ingoa o te kaiwhakahaere ko Carol. Nana te korero me te hitori o nga ngawha ara Te Puia. A muri atu
o tena i haere matou ki te wahi mo te waka koneke. I rehi matou te tahi ki te tahi. Ko Heaven te kotiro
tuatahi o tatou katoa.

I hikoi matou ki waenganui i nga rakau o te ngahere. I kite mai ana matou he wahi ataahua. Tino taetae ana matou ma runga i te whenua, e mataku e tahi o matou. E tuhono ana nga rakau ki  nga piriti.

Down below I have written some simple words and sentences for you to try out.



I (In the passed)
Kite (Saw)
Ahau (Me)
Ko te ingoa o (The name)
Ko (introduce someone/thing)
me(and)
Te(the)
He (A/Some)
A muri atu o tena (After That)







No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.