Pages

Monday 10 April 2017

Taku Mihi Taku Pepeha. Ko Heaven ahau

Ko te mea tuatahi me mihi ki tā tātou Matua-nui-i-te-Rangi.
Nāna te tīmatanga me te mutunga o ngā mea katoa


Ka tu ahau ki te tautoko te kai himene me te kai karakia
No reira, tena korua
Nā korua  i whakawātea te huarahi mō tēnei rā.
Nō reira tēna kōrua.

Ka huri ahau kia koutou, nō reira, nau mai, haere mai, hoki mai
Ki raro i ngā maunga o Tautoro me Tauānui.
Ko te roto, ko Kereru.
Ko te awa tere nei, ko Pūnākitere.
Ko te waka, ko Mahuhukiterangi.
Ko te marae, ko Te Riingi.
Ko ngā hapu ko Ngāti Rangi, me Ngāti Moerewa.
Nō reira haere mai whakatau mai ra.

Te mihi tuawhā, ki te whare huihuinga (te ruma akomanga) me te marae i waho. Tēnā kōutou

Ngā mihi ki ngā tini mate haere, haere, haere atu koutou
Ka hoki mai kia mātou te hunga ora.

Tēnā koutou te taumata mo te rā nei.
Tēnā …… …….. mo te tautoko te mahi o mātou tupuna me te awhi ki ngā mokopuna o Rāhiri.

Tēnā koutou ngā māhita, ngā kaiawhina, ngā whānau, ngā mātua me ngā tamariki o te kura o Tautoro.

(Manuhiri) Tēnā koutou ngā manuhiri. E honore ana mātou ki te mihi atu ki a koutou Kua tae mai nei ki ta mātou kura. Ko mātou ngā tamariki e tiaki e manaaki i a koutou.

Ko Whakateremanawakaiaia toku maunga
Ko Moehau toku awa
Ko Otatara toku marae
Ko Te Mahurehure te hapu
Ko Ngatokimatawhaourua toku waka
Ko Ngapuhi toku iwi

Ko Ani toku mama
Ko patrick toku papa
ko petuere toku tunani
ko Te aumihi toku teina
No waima ahau

No reira
tena koutou (x2)
tena koutou katoa

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.